Saturday, March 9, 2013

nak balik!

#Assalamualaikum

Bila baca semula entri kat blog lama,baru perasan yang waktu tahun satu dulu selalu bebenor balik rumahnya.Mesti ada ayat tak sabarnya nak balik rumah dan siap buat counting lagi.Tapi sekarang mcam heartless da,sebab status psm yang masih samar-samar lagi.

Nasiblah mak dengan ayah memahami anak beliaws ni.Lagipun sekarang malas kurang rajin nak balik selalu dah sebab nak jimat duit.hihi.Walauapapun,keluarga tetap dalam ingatan.Kadang-kadang tu sempat lah juga bervideo-cam sambil bajet macam study oberdSEA la konon.hihi.

Dan paling-paling pun 4 hari sekali akan kol rumah dan mintak mak call semula sebab nak jimat kredit.hihi.Tapi bila ada kredit banyak tu dengan bangge cakap mak takpe,kedit kite banyak lagi.hewhew.

Dan kalau bernasib baik ,dapat panggilan surprise dari adek kecik kat rumah tu yang kadang-kadangnya hanya call semata-mata nak cakap:k.ty buat ape tu-kri.krik-okela.kty,hariz letak ea-assalamualaikum-hihi.pun boleh.takpelah janji ingat dekat k.ty yang jauh ni(jauh la sangat.haha)Apa yang nak dikata sebenarnya,aku tengah counting ada dalam3 minggu je lagi nak balik rumah.Bersabarlah duhai hati :)

No comments:

Post a Comment