Friday, November 28, 2014

sedang mencari 'jiwa'

ini lah dia kalau dah stop menulis,stop membaca, susah nak kembali ke 'track' nya.yes.its about research..apa lagi kan.
Hujung minggu lepas merupakan pertama kali aku pergi ke seminar.Ia merupakan anjuran UTM dan sangat bagus in which bagi aku banyak pendendahan dan tambahkan ilmu pengetahuan.Bila tengok orang-orang present, I was like..oh macam tu present paper.

tengah pilih nak pergi ke bilik mana untuk dengar presentation

Selasa akan datang pula sv suruh pergi bengkel SEM(structural equation model).Beliaw sponsor gak.Terharu betul maksudnya mesti dia ada high expectation kat aku.Berat lah bahu memikulnya :p

Jadi sekarang kena push kan diri untuk sambung buat research balik sebab due date pun dah tak lama,macam tak percaya sungguh. Sekejap je dah akhir tahun.Sekejap je dah nak selesai satu sem.Sekejap nya masa berlalu!!!!
Masalahnya, aku belum jadi rajin lagi ni,asal bukak word ngantuk, sangap,asal baca jurnal je nak tersengguk-sengguh pula. Asyik rasa nak tidur je...mana lah semangat aku hilang ni...hoi..

No comments:

Post a Comment