Wednesday, September 3, 2014

super stress

tajuk pun dah berbaur unsur ke-negatif-an
haha

SV dah mesej pagi tadi suruh hantar draft chapter 2
draft oi
macam mana rupa draft.
pagi tada baru aku siap mind map bagai
malam ni nak goreng ayat.
tapi blur gak ni macam mana nak start.
ye.aku lupa baca Bismillah..doa..tup-tup idea datang.amiiinn

Jumaat ni dah start daftar subjek.
Aku dah pening nak amek 5 ke 6 subjek.Kalau 6 subjek maksudnya tiap2 hari ( ahad-khamis)
aku ada kelas.ok fine je.Tapi masalahnya ada research study 1 tu. Ye ke weekend ( jumaat-sabtu ) aku fokus buat keje.selau waktu tu lah aku nak berehat.kekonon weekdays otak dah penat  so kita bagi rehat sikit!ha..Kalau ambil 6 subjek tu maksudnya sem depan aku hanya ada research study II je lah dan aku tak perlu ke kelas. Tak payah duduk kat UTM pun takpe.ha..best kan.dah boleh kerja time tu..dan kalau posting dah masa tu lagilah senang. Masalah utama sekarang ni mampu ke aku nak bawa 6 subjek tu dengan research lagi.haih..picosso taw bila fikir research ni.Macam aku buat kat rumah ni ,dia punya malas yang ampunn..sesungguhnya aku betul dilemaaaaaaa


2 comments:

  1. hai mak nenek.. tak elok stress-stress tau.. master girl to-be.. insya Allah..

    ReplyDelete
  2. amiin...tapi kan kadang2 stress itu perlu untuk menyedarkan diri dari leka wahai ukhti mawar.hihi.

    ReplyDelete