Monday, October 20, 2014

meeting with SV



Sarapan pagi tadi.teringin makan cucur.cepat-cepat masak lepas subuh nanti.takut kantoi :p

Selesai jumpa supervisor pagi tadi. Rasa macam bersemangat sikit.ecehh
Awal2 jumpa terus je SV cakap..ha..apa yg awak tahu pasal research background tu..apa yg awak tulis..cuba cerita kan..
ha..blur aku buat seketika.rasa macam dah campur aduk je semuanya.aku pun cuba lah terang yang aku ingat.bla...bla...
Lepas tu Dr tanya pula pasal problem statement..aku cakap tak pasti aku buat tu betul ke x..
terus Dr tanya apa yang awak tahu pasal research gap..
ha...makin blur dibuatnya.haritu member ada terangkan kat aku..nasib betul apa yang aku terangkan tu.
Lepas itu bincang2 dan tetapkan tarikh untuk submit draft chapter 2 and 3 , and final submition chapter 1-3. Lebih kurang 2 bulan lebih je tinggal.Tak lama lagi je tu ..dan Dr.kata awak kena serius tak boleh main2..ye baiklah Dr ;)

ok.sekarang nak siapkan assigment yang berderet tu.memang tak awesome langsung cuti kali ni.redha la zati oiiii....

makanan tambahan untuk merangsang pemikiran dan motivasi ku,
kacan
g tumbuk yang paling best!

No comments:

Post a Comment