Thursday, May 15, 2014

life 11

Kepada sesiapa yang berkeinginan mengambil master,aku nasihatkan please think double triple timesss.Terutama kepada mereka yang kurang minat membaca,tolong dan tolong fikirkan. Pernah dulu masa aku belum habis degree lagi, bila jumpa kawan sekolah tanya dia buat apa dan dia jawab tengah buat master.Lepas tu dia siap cakap tak payah ambil lah,susah.Sedangkan kawan aku ni budak pandai.Sekarang, baru aku tahu maksud dia walaupun aku bukan budak research tapi sama je.Kau masih kena baca dan membaca dan RAJIN.

minggu depan minggu terakhir kelas.alhamdulillah.okay aku betul-betul tak sabar dah nak habis sem ini.
hari tu ada satu subjek ni lecturer kata nak ganti.Lepas tu dia decide, tak jadi dan dia bagi tugas dekat kitorang.Kira macam kerja tu ganti kelas  lah ,jadi ada 7 jurnal berkenaan teknologi kena baca dan 4 model instruction kena baca.banyak gilaaaaaaa!Macam lah subjek lain tak ada kerja kan!Baik dia buat kelas ganti dari kena baca benda yang banyak ni. Aku dengan kawan2 aku rancang nak diskus sama-sama so bahagi bahan bacaan tu.Lepas tu kitorang undi untuk pilih artikel dan aku bernasib malang pula dapat artikel yang 72 muka surat(termasuk rujukan).Kawan-kawan lain artikel dia bawah 30 kot.tak adil kan...nasib aku bagi sikit kat sorang kawan ni. Jadi aku kena baca dalam 46 muka surat. Ingat nak bagi kat kawan yang lain tapi diorang macam tak nak je jadi terima je la.T.T.sedih taw.Sebenarnya apa yang kitorang bincang bagus sebab kitorang macam buat revision gak...tapi....46 page?jurnal?

come on.come on.Nak berjaya kena usaha lebihhhhhhhhhhhhh!ahhh.ikhlaskan hatiiiiii

No comments:

Post a Comment