Monday, September 2, 2013

Russian black and white cake for birthday adek PART 1

#Assalamualaikum.

Sebenarnya since birthday mak hari tu (20 Ogos) aku dah start usha-usha resepi russian black & white cake ni.Dah aim dah, ok ni nak buat time birthday Hariz. Malangnya kan, rupa kek ni tak berapa jadi, sememeh je.Nasib lah rasa dia sedap dan adek pun cakap tak kisah, yang penting kek seedap.Siap puji lagi kakak dia ni boleh jadi chef.bahaha.


Adek tersayang, yang jadikan suasana kat rumah happening.tak kira lah dia tengah mengamuk atau happy.;)
 Antara gambar yang menunjukkan bahawa kek aku ni boleh dikira menjadi.hehe.


Nampak tak sememeh tu? kat topping kek..haha.tapi yang best nampak jugak la macam checkered gitu isi kek tu.hehe

lagi gambar yang konon membuktikan kek russian black and white cake menjadi.hehe

jamuan kecil-kecilan untuk kawan-kawan adek
Ini first time aku try buat kek ni, so memang tak perfect lah kan, untuk part seterusnya aku revise balik apa kesilapan2 yang aku lakukan waktu buat kek ni.;)

No comments:

Post a Comment