Tuesday, February 11, 2014

Apply guru ganti

#Assalamualaikum

Hari ni dengan semangat yang tekad, akhirnya aku pergi jua ke PPD Melaka Tengah dan MAIM (Majlis Agama Islam Melaka).yay.dapat atau tidak itu lain cerita janji kita mencuba dan usaha.yay.Untuk jadi guru ganti ni kalau dekat tempat aku..memang kena pergi PPD  dulu.isi borang dan pastikan ada salinan ic, gambar passport, salinan keputusan SPM dan salinan diploma/ijazah. Yang ni semua tak payah pengesahan pun, yang dekat MAIM pun sama. Tapi tulah tadi akak dekat kaunter MAIM tu pun cakap yang ni kita tengok kekososngan ye dik.Aduhai.Aku jawab ye kak..sambil senyum. Dalam hati dah naik bosan dengar perkataan tunggu kekosongan tu sebab yang masalah aku dengan kawan2 aku (ISMP) yang tak posting lagi2 ni orang kementerian pun bagi alsan yang sama.So, tiba-tiba rasa nak elergi dengan ayat tu:D

No comments:

Post a Comment