Monday, February 3, 2014

Date at Seoul Garden

#Assalamualaikum

yes.another date with friends after at the kenduri. Kebanyakan tempat haruslah tempat menjamu selera supaya perut kenyang cerita/gossips juga dapat dihadamkan.nyummm.
Untuk kali ini kami keluar bertiga sahaja sebab yang lain ada yang sedang bekerja dan ada kelas. So yang available hanyalah 3 teachers to be. Mula-mula tak rancang pun nak makan SG sebab rasa perut macam kenyang nanti rugi je..ye la sebab kalau nak makan kt SG ni kena makan puas2 barulah berbaloi.Jadi, kami pun jalan-jalan sampai depan kenny roagers.Tengok menu kat depan tengok harga, alahai lebih kurang je ni dalam 20 lebih ,kalau dekat seoul garden30 ringgit..so seoul garden adalah pilihan terbaik :)

Untuk kali ini, kami makan dengan habis kesemua nya.tak membazir.ingat lagi masa first time datang, tamaknya semua ambil macam jadi last2 banyak lebih, tak habis.Maklumlah first time, semua nampak sedap, nafsu je lebih.huhu.Kali ini kami makan dengan slow-slow sambil chichat, lepas tu siap boleh pergi solat dan masuk balik.Masa ni pandai-pandai la bagi excuse pergi toilet, tetapi tempat yang kita duduk makan tadi tu pastikan lah ada orang jaga.Kalau tak ..jangan mimpilah nak masuk balik.Apa-apa pun sangat puas lah makan selama 2 jam lebih tu^.^






No comments:

Post a Comment